Κυριακή 1 Μαρτίου 2015

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ......ΗΡΘΕ Η ΑΝΟΙΞΗ!!!!!!

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ,,,,,,,,,ΗΡΘΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΑΝΟΙΞΗ....ΟΛΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ .......Η ΦΥΣΗ ΑΝΘΙΖΕΙ.....ΤΑ ΧΕΛΙΔΟΝΙΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ......ΚΑΙ ΟΙ ΧΑΡΤΑΕΤΟΙ ΠΕΤΑΝΕ!!!!!


ΣΤΗΝ ΒΕΡΡΟΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΟΡΤΗ,,,,,ΑΠΟ ΤΙΣ 13 ΕΩΣ  15 ΜΑΡΤΙΟΥ.....
ΤΟ ΘΕΜΑ *Ο ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ*.

ΣΤΕΛΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΝΑ ΣΤΕΦΑΝΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΥΛΙΚΑ...ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ...
ΜΕ ΣΚΟΠΟ  ΣΤΟ ΠΕΤΑΓΜΑ ΤΟΥ ΝΑ ΣΚΟΡΠΑ ΑΓΑΠΗ!!!!


ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΠΩΣ Η ΜΠΕΤΤΥ ΜΑΣ ΘΑ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ Η ΒΙΚΥ ΞΕΣΗΚΩΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ!!!!!!!
ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

18 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστώ πολύ που πέταξες και τον δικό σου αετό για να γίνει πραγματικότητα το όνειρο!!!!!!! Πανέμορφο το στεφανάκι σου!!!! Καλό, ευτυχισμένο και δημιουργικό μήνα!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο και χαρούμενο το στεφάνι σου Νένα μου. Καλό μήνα να έχεις ,με υγεία και όμορφες δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πανέμορφο !!!!!! Μπράβο !!!!!!
    Καλό μήνα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να είσαι σιγουρη Νένα μου πως το ομορφο στεφανάκι σου με τον χαρταετό σου.. θα πεταξει και αυτό ψηλά ..και σιγουρα θα χαιρεται η Μπετυ ΕΚΕΙ που ειναι ..!!!! καλό μηνα και καλή και χαρούμενη εβδομαδα να έχεις .. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανεμορφο!!καλο μηνα γλυκια μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα!!!
    ΌΜΟΡΦΗ κατασκευή, για όμορφο σκοπό!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα!!! Πολύ όμορφο και ταιριαστό στη νέα εποχή! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφο!!
    Καλό μήνα...με λιακάδες!!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφο και καλοτάξιδο!!!!!
    Καλό μήνα!
    Χμμ ήμουν πολύ καιρό εκτός blogging ! Ελπίζω να προλάβω την προθεσμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γλυκύτατο το στεφανάκι σου, Νένα μου!! Και ακόμη γλυκειά η κίνησή σου!! Φιλιά πολλά και καλό μήνα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχο!Και για καλό σκοπό!Με χρώμα και ελπίδα!Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το στεφάνι πολύ όμορφο και συγκινητική η κίνηση σου για την γιορτή των Αετών στην Βέροια!! Να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο και δημιουργικό μήνα!!! Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ το στεφάνι σου Νένα μου,θ αφήσει εποχή αυτό το μπαζάρ!!!
    Φιλάκια πολλά,Καλή ΑΝοιξη κοριτσάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή Ανάσταση γλυκιά μου Νένα και του χρόνου με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολυ ωραιο στεφανι με καταπληκτικες λεπτομεριες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. I recognize many people have an interest in this particular subject and that i cant deny Im also one of them. Xtrasize Whenever youll find additional debate in regards to this topic then simply it will be additional appealing and I might want to imagine of precisely what you would write regarding the up coming content. If you will distribute even more corresponding article, just inform me as I most certainly will would like to be able to go through about it.http://realcemasculinobr.com/xtrasize/


    ΑπάντησηΔιαγραφή