Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ.....

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΣΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΕΧΩ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ.....
ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ.....

ΠΕΡΝΑΝΕ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΑΛΛΕΣ ΓΕΜΑΤΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΕΣ....

ΜΟΥ ΛΕΙΨΑΤΕ ΠΟΛΥ, ΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΝΕΑ ΣΑΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK!! !!!!!!!!

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΣΥΝΕΠΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ.

ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΣΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ...ΟΧΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΒΕΒΑΙΑ,ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!














ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΘΑ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΕΠΙΚΑΙΡΟ.....
ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!

10 σχόλια:

  1. Επέστρεψες Νένα μου και μαζί έφερες τις όμορφες και ρομαντικές δημιουργίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι υπέροχο καραβάκι... τι φανταστικό στεφάνι...
    Νένα μου, ξανάρθες με εντυπωσιακές κατασκευές. Χίλια μπράβο!!!
    Χαρούμενο και γελαστό Χριστουγεννιάτικο μήνα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς την κι ας άργησες !!! Μας αποζημίωσες όμως !!!!
    Οι δημιουργίες σου είναι εξαιρετικές και μοναδικές !!!!!
    Καλή εβδομάδα και καλό μήνα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλωσόρισες Νένα μου.
    Μας έλειψες από το μπλογκ, άλλο πράγμα το φβ.
    Καταπληκτικό το καραβάκι σου, αλλά κι όλα τα άλλα.
    Ελπίζω να σε βλέπουμε πιο συχνά.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ομορφιές, ομορφιές!!!!!!!! Αυτές οι θαλασσοδαρμένες δημιουργίες σου είναι απίθανες !!!!! Καλή εβδομάδα να'χεις, καλή μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφες δημιουργίες!!!Καλα Χριστουγεννα με υγεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά Χριστούγεννα!!!!!!!!!!!!!
    Υγεία ευτυχία και ειρήνη στις καρδιές όλων μας!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά Χριστούγεννα!!!!!!!!!!!!!
    Υγεία ευτυχία και ειρήνη στις καρδιές όλων μας!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλη χρονια κοριτσι μου νασαι παντα καλ μας λεπεις !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλη χρονια κοριτσι μου νασαι παντα καλ μας λεπεις !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή