Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2016

Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ.....

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!

Ξέρω πέρασε καιρός από την τελευταία μου ανάρτηση.....δεν σας ξεχνώ.....αλλά να μια το ένα μια το άλλο...χάνομαι!!!

Έφτιαξα ένα σκαμνάκι και ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας!!

¨Ήταν από φυσικό ξύλο, το έβαψα όλο με χρώμα εμποτισμού για ξύλα σε σκούρο χρώμα και στη συνέχεια στο πάνω μέρος το έβαψα με χρώμα κιμωλίας και άρχισα να παίζω έτσι ώστε να δημιουργήσω κάτι που να θυμίζει παλιό...στη συνέχεια κόλλησα το ρυζόχαρτο , έκανα με στενσιλ και πάστα διαμόρφωσης τα γράμματα και στην συνέχεια κόλλησα τις δαντέλες και τα λουλουδάκια...
















Χρησιμοποίησα  στενσιλ και πάστα διαμόρφωσης για την δαντέλα...



Ελπίζω να σας αρέσει...θα τα πούμε σύντομα με άλλα....

Να περνάτε όμορφα!!!!

11 σχόλια:

  1. Καλωσόρισες Νένα μου.
    Υπέροχο το καρεκλάκι σου.
    Μη χάνεσαι.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια χαρά Νένα!! Όπως φαντάζεσαι όλοι μας περνάμε παρόμοιες φάσεις εξαφάνισης και η επιστροφή είναι πάντα μια ευχάριστη έκπληξη, όπως και η δική σου!! Τί ωραίο το καρεκλάκι σου, μπράβο για το μεράκι σου και τη λεπτοδουλειά. Φιλάκια και καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτικό το σκαμνάκι σου,είναι ένα μικρό στολίδι!!!
    Καλή συνεχεία σε ότι κι αν κάνεις!
    Καλώς ήρθες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς ήρθες Νένα μου!!!!!! Το σκαμνακι σου έγινε πανέμορφο ρομαντικό με τέλεια χρώματα!!!!! Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χάθηκες, αλλά εμφανίστηκες και μας αποζημίωσες !!!! Τι καρεκλάκι-κόσμημα είναι αυτό !!!!! Μπράβο, γεια στα χέρια σου είναι πανέμορφο !!!! Καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το πιο ρομαντικό σκαμνάκι που έχω δει Νένα μου. Καλωσόρισες πάλι στην μπλογκο γειτονιά και να μη χάνεσαι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλειο, μπράβο σου!
    Καλά να περνάς, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τόσο όμορφο και ρομαντικό το σκαμνάκι σου Νένα!!!!
    Δεν το είχα δεί, γιατί εκείνες τις μέρες είχαμε δυσάρεστα στην οικογένεια...
    Ελπίζω να μην ξαναχαθείς!
    Φιλιά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ✿゚ه° ·.
    Lindo, muito criativo!!!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    💕ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νένα μου γλυκιά σου εύχομαι όμορφες και λαμπρερές γιορτές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το όνομά μου είναι Ζαφειρία Αλέξανδρος, είμαι από την Αθήνα, αλλά μετακομίζω στη Σκοτία με τον σύζυγό μου, θέλω να μοιραστώ αυτά τα καλά νέα για τη ζωή μου με όλους και με όσους χρειάζονται βοήθεια στον γάμο / σχέση. Υποβλήθηκα για έξι χρόνια, ο σύζυγός μου με άφησε και συνέχισε να έχει άλλη γυναίκα μόνο και μόνο επειδή η οικογένειά του δεν με αγάπησε και επειδή δεν μπορούσα να του δώσω ένα μωρό, φώναξα για επτά χρόνια επειδή ο σύζυγός μου με χώρισε. Ψάξαμε για το ξόρκι που σύννεφο με βοήθησε να ξαναγυρίσω τον σύζυγό μου αγάπη πίσω όταν έχω περάσει σε απευθείας σύνδεση γνώρισα τόσους πολλούς μάγους, όλοι έθεσαν χρήματα χωρίς να με βοηθήσουν, αλλά στις 16 Αυγούστου 2019, είδα μια ηλεκτρονική συνεισφορά ενός καλού μάγου Ονοματεπώνυμο Drigbinovia. Αποφάσισα να έρθω σε επαφή μαζί του όταν έρχομαι σε επαφή μαζί του, μου είπε ότι το πρόβλημά μου είχε λυθεί επειδή ήρθα σε επαφή μαζί του, του είπα όλο το πρόβλημά μου και έκανε μια υπόσχεση ότι θα με βοηθήσει να επιστρέψω τον άντρα μου πίσω. Ο Drigbinovia με διδάσκει και μου έδειξε τι να κάνω, ακολουθώ όλες τις οδηγίες και κάνω αυτό που μου ζήτησε να κάνω μετά από τρεις μέρες μου είπε ότι ο σύζυγός μου θα με καλέσει πριν κοιμηθώ εκείνη την ημέρα και να ζητήσω συγγνώμη. Μόλις μου είπε τα πάντα, ο σύζυγός μου με τηλεφώνησε και μου ζήτησε να τον πάρω πίσω μετά από έξι χρόνια διαζυγίου. σήμερα μοιράζομαι αυτό το μήνυμα γιατί θέλω να μάθει ο κόσμος και είναι καλή δουλειά και είμαι επίσης πολύ χαρούμενος που είμαι έγκυος και για όσους από εσάς που χρειάζεστε βοήθεια, προβλήματα με την εργασία ή την προώθηση επικοινωνήστε με την Drigbinovia σήμερα και λύστε το πρόβλημά σας εδώ είναι e-mail: doctorigbinovia93@gmail.com ή whatsapp τον Ι +2348144480768 Σας υπόσχομαι ότι το πρόβλημά σας θα λυθεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή