Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!!!!!ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ......

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.....ΜΠΗΚΕ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ!!!!!!

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΥΧΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΦΗΣΑΤΕ ΣΤΗΝ *ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΕΥΧΩΝ* .......ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΟΜΟΥΝ ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΑ ΔΕΙΛΑ ΔΕΙΛΑ ΤΗΝ ΄ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ.....ΣΕ ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΡΕΑ ΜΠΑΙΝΩ.....ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΞΕΡΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΝΙΩΘΩ ΠΑΡΕΑΚΙ ΜΟΥ!!!!

ΕΚΑΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΚΛΗΡΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΤΡΟΠΟ....

1. ΕΓΡΑΨΑ ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΣΕ ΛΙΣΤΑ.....
2. ΕΚΟΨΑ ΚΑΙ ΔΙΠΛΩΣΑ ΧΑΡΤΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ...
3. ΣΕΙΡΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΟ ΜΠΟΛΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΜΕΣΑ ΤΑ ΧΑΡΤΑΚΙΑ ΜΟΥ..
4. ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝΑΚΑΤΕΥΤΗΚΑΝ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ .......ΒΓΗΚΑΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ...

ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΔΗΛΑΤΙΣΣΑ....ΒΙΚΥ!!!! 
ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΕΝΑ ΠΗΛΙΝΟ ΣΠΙΤΑΚΙ...


ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ...ΕΙΝΑΙ Η Niatta ΑΠΟ ΤΟ e-crochet.....
ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΕΝΑ ΠΗΛΙΝΟ ΣΤΟΛΙΔΙ..

ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ.......ΕΙΝΑΙ Η beauty str  ΓΕΩΡΓΙΑ.......
ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΑ ΠΗΛΙΝΟ ΣΤΟΛΙΔΙ...


ΕΒΑΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΤΡΙΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΑ....ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΑ!!!

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΛΕΣ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΤΕ ΣΤΗ *ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΕΥΧΩΝ* ΜΑΚΑΡΙ ΚΑΘΕ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑ !!!!!!!!

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΑΣ....ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΥΧΕΡΕΣ!!!

ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ.

29 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια στα κορίτσια! Κέρδισαν πολύ όμορφα δωράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα τα δωράκια σου. Συγχαρητήρια στις τυχερούλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια κορίτσια πάντα τέτοια!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα και συγχαρητήρια στις τυχερές!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια στις τυχερούλες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΝΕΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΠΑΝΤΑ ΤΥΧΕΡΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. συγχαρητηρια κοριτσια!!! πολυ ομορφα τα δωρακια σας!!! παντα ετσι τυχερες να εισαστε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάντα τέτοια! Συγχαρητήρια στις τυχερές! Και σε σένα για τον όμορφο διαγωνισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλό μήνα και συγχαρητήρια στις τυχερούλες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό μήνα να ευχηθώ και συγχαρητήρια στις τυχερές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Nena καλησπέρα...όμορφα τα δωράκια...καλό μήνα να έχουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο στις τυχερες της κλήρωσης και εσύ Νένα να είσαι καλά και να δημιουργείς. Καληνύχτα και καλό μήνα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια στα κορίτσια να είναι πάντα τυχερές!Τα δωράκια σου υπέροχα!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια στα κορίτσια αλλά και σε σένα για τις όμορφες δημιουργίες!!!Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νένα πολύ όμορφα τα δωράκια σου! Συγχαρητήρια στις τυχερές!...εύχομαι να τα χαρούν! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΝΕΝΑΚΙ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΤΟ ΠΗΛΙΝΟ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.ΤΥΧΕΡΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!!ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα Καλό Μήνα και Καλό Καλοκαίρι!!!!!!!!! Είμαι τυχερή... Νενάκι μου σε ευχαριστώ για το δωράκι!!! Να είσαι πάντα καλά... να γεμίζεις το υπέροχο μπλοκ σου με τις όμορφες δημιουργίες σου!!!! Σε ευχαριστούμε που υπάρχεις και είσαι μέλος αυτής της όμορφης γειτονιάς!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα Νένα μου, καλό μήνα και καλό καλοκαίρι να'χουμε! Συγχαρητήρια στις νικήτριες...τα δώρα είναι όλα υπέροχα!! Να περάσεις ένα πανέμορφο τριήμερο, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συγχαρητήρια στις νικήτριες!!
    Τα δωράκια σου Νένα υπέροχα, μπράβο σου!!
    Καλό μήνα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλό καλοκαίρι! Μπράβο στα κορίτσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Νένα μου καλό Σαββατοκύριακο. Βγήκα μετά από πολύ καιρό σεριάνι στη γειτονίτσα μας να θαυμάσω τις ομορφιές της. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μπράβο στα κορίτσια! Καλό μήνα σου εύχομαι!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μπράβο στις τυχερούλες,
    μπράβο και σε σένα για τα όμορφα χειροποίητα δωράκια σου !!
    Καλό μήνα ,
    σαμιώτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Νένα μου, καλό μήνα και καλό καλοκαίρι....
    Κρίμα που με τις ταλαιπωρίες μου δεν έλαβα κι' εγώ μέρος!
    Την άλλη φορά....
    Φιλιά πολλά και καλό τριήμερο (διήμερο πια!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!!!! Κ Ε Ρ Δ Ι Σ Α !!! Αμήν, τι άλλο να πω μετά την ανάρτηση που έκανα με τους σταυρούς...
    http://e-crochet.blogspot.gr/p/my-shop.html
    Θα βρεις εκεί τη δ/νση μου, αν και λυπάμαι που σε βάζω σε κόπο. Είναι το πρώτο μου δωράκι... και τι καλούτσικο που φαίνεται!
    Ευχαριστώ πολύ και καλή συνέχεια με τα όμορφα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλό μήνα!! Συγχαρητήρια στις τυχερές!! Υπέροχα και τα τρία δωράκια που κερδίσανε!! Καλό βράδυ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εκτός του ότι τα δωράκια ειναι αποκλειστικά και μόνο φτιαγμένα από αγάπη και μεράκι ειναι δημιουργίες καλοδουλεμένες και ιδιαίτερες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή