Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

ΒΙΒΛΙΟ ΕΥΧΩΝ......

ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΕΥΧΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΉΜΑΤΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΤΕ...
ΕΝΑΙ ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΕ ΧΟΝΤΡΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΚΑΙ ΕΚΡΟΥ ΦΥΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ,
ΚΟΛΛΗΣΑ ΚΟΝΤΡΑ ΠΛΑΚΕ ΘΑΛΛΑΣΗΣ ΛΕΠΤΟ ΜΕ ATLACOL ΚΑΙ  ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΑ ΜΕ ΚΑΣΙΑ ΑΦΟΥ ΣΤΕΓΝΩΣΕ ΤΟ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΑ ΤΗ ΔΑΝΤΕΛΑ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΠΕΡΑΣΑ ΛΟΥΣΤΡΟ ΝΕΡΟΥ.
Η ΡΑΧΗ ΕΊΝΑΙ ΜΕ ΔΕΡΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΟΛΛΗΣΑ ΜΕ ΒΕΝΖΙΝΟΚΟΛΛΑ  ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΡΦΩΣΑ ΚΑΡΦΑΚΙΑ  ΜΕ ΧΟΝΤΡΟ ΚΕΦΑΛΑΚΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΣΤΑ ΕΠΙΠΛΑ.
ΤΟ ΦΙΟΓΚΑΚΙ ΤΟ ΚΟΛΛΗΣΑ ΑΦΟΥ ΣΤΕΓΝΩΣΕ ΤΟ ΛΟΥΣΤΡΟ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΛΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΈΧΩ ΚΑΝΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΦΥΛΛΟ ΔΥΟ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΜΕ ΧΡΥΣΟ ΜΑΡΚΑΔΟΡΟ.
ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ!!!
ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΔΩΡΟ ΣΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΡΕΣΕ..



9 σχόλια:

  1. Φανταστικό,Νένα!
    Η παλαίωση με κάσια του έδωσε το ιδιαίτερο ύφος του-μπράβο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είναι υπέροχο!!!!!!!!!!!!!!!!!!! έχει κάτι απο μια άλλη εποχή!!πολύ ρομαντικό!!!εύγε!!!!!είναι πανέμορφο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι διαφορετικό και πανέμορφο!!!!!!!!!!!Η παλαίωση το έκανε ξεχωριστό!!!!Νένα μου μου αρέσει πάάάρα πολύ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mα γινόταν να μην της αρέσει;;; Είναι πανέμορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα eleni*maya:)*Ρένα και Μαίρη σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, να΄στε παντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό έγινε πανέμορφο μπράβο σου είναι εξαιρετικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΝΕΝΑ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!!!!!!!!!!!!!
    ΠΩΣ ΝΑ ΜΗ ΤΗΣ ΑΡΕΣΕΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ Rena,ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νενα μου, να'μαι κι εγω! Πολυ καλη δουλεια, τελειο αποτελεσμα!!!!!!! Μπραβο σου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή