Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

ΔΙΑΚΌΣΜΗΣΉ ΡΟΎΧΩΝ ΚΑΙ ΆΛΛΑ.......

Καλησπέρα , απότομα χειμώνιασε και μια και κάθισα μέσα είπα να πειραματιστώ με το να στολίσω δύο μπλούζες μου και τις γαλότσες μου.
 Είμαι άσχετη με την ραπτική, μακάρι να ήξερα γιατί θαυμάζω αυτά που μπορεί να κάνει κάποιος που ξέρει.
Και κάτι ακόμη πολύ χάρηκα που σας άρεσε η ανάρτηση με τα πινακάκια και σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια,είναι μια πολύ φτηνή λύση διακόσμησης, εγώ τη χρησιμοποίησα για το εξοχικό.
Προσθήκη λεζάντας

Λεπτομέρεια από την διακόσμηση.

Ήταν ένα σκέτο πουλόβερ και πρόσθεσα ένα κομμάτι δαντέλα και παλιά κουμπάκια από μπλούζα της μαμάς μου.

Σκέτο μακό μπλουζάκι,του έκανα μια σύνθεση από διάφορα απομεινάρια κορδέλας και δαντέλας, το κουμπί είναι επίσης παλιό, 

Λεπτομέρεια, το λουλουδάκι είναι  έτοιμο από ένα κολιέ.

15 σχόλια:

  1. Νένα,όλα έχουν μια μικρή μεν,αλλά όμορφη πινελιά,που αλλάζει την εικόνα ενός απλού ρούχου.
    Λάτρεψα τις γαλοτσίτσες σου-τέλειες!
    Καλή εβδομάδα-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με μια μικρή επέμβασή σου, άλλαξαν τελείως όψη και έγιναν μοναδικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με τις προσωπικές σου νότες τα έκανες πολύ όμορφα και μοναδικά! Μπράβο Νενα! Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ για τα καλά σας σχόλια!eleni,Μαίρη και Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ καλή ιδέα και για περσινά ρούχα ή για αυτά που έχουμε βαρεθεί. Μπράβο στην ιδέα σου!! Καλή σου εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι γαλότσες έγιναν όμορφες, για τις μπλούζες θα πω ολοκαίνουριες...!!! Σε φιλώ Νένα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πάρα πολύ όμορφα.!Μια ερώτηση μόνο: Το πόδο μέσα στη γαλότσα δεν ιδρώνει ?θέλω να πάρω και γω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ ΙΔΕΑ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όμορφα μα τα πινακάκια κάτω υπέροχα..συγχαρητήρια!Καλώς σε βρήκα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραία ανανέωσες την καρνταρόμπα σου,τώρα θα υποδεχτείς το χειμώνα με νέο λουκ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΓΑΛΟΤΣΙΤΣΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΝΕΛΙΕΣ ΣΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΜΠΡΑΒΟ ΝΕΝΑ ΜΟΥ!!!!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ!!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημέρα, οι ιδέες που τα στόλισες όλα είναι υπέροχες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ mania,kiki,magdalene B,fotolabida 1, αχτιδα,rena, νάσια,evita ΕΙΣΤΕ ΌΛΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νενα μου!καταρχην σέυχαριστω για το σχολιο που μου αφησες !και επισης ...ΑΓΑΠΩ τις γαλοτσες σου!!ολα ειναι πολυ ομορφα στολισμενα ,αλλα οι γαλοτσες..αχχχ!!!μπραβο σου!!+ελιζω να βλεπω συχνα τα σχολια σου στο blog μου , γιατι ειναι πολυ χαριτωμενα!!φιλακια!!!:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή