Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016

ΕΝΑ ΚΕΡΑΣΜΑ.........

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ !!!!!!

ΠΕΡΑΣΕ ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΕΠΗΣ ΜΕ  ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ BLOG ΜΟΥ!

ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΤΟ ΜΑΙΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕ ΕΙΧΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ......ΕΚΛΕΙΣΑ ΤΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ...ΝΩΡΙΣ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΕΣ.....ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ !!!!



ΕΚΑΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑ ΓΛΥΚΑΚΙ ΝΑ ΣΑΣ ΚΕΡΑΣΩ........ΕΚΑΝΑ ΓΛΥΚΟ ΤΟΥ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ ΝΕΡΑΤΖΙ!!!

ΣΑΣ ΤΟ ΚΕΡΝΑΩ ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΩΔΙΔΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ!!!

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ  ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΔΩΡΑΚΙ ......ΟΣΟΙ ΑΦΗΣΕΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΘΑ ΛΑΒΕΤΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ ΣΤΙΣ 
10 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2016...ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ......ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!

15 σχόλια:

  1. Γλυκό είδα και ήρθα τρέχοντας!!!! Νενάκι μου μας λείπεις από την γειτονιά.... είναι βλέπεις και αυτό το FB που μας ξεμυαλίζει!!!! Κορίτσι μου να έρχεσαι όποτε μπορείς, εμείς εδώ είμαστε και θα σε περιμένουμε!!!! Πολλά γλυκά φιλιά σαν το γλυκάκι σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πλάκα έχουμε τελικά ε;; Είναι αλήθεια ότι όλα όσα μας απασχολούν μας κάνουν να χανόμαστε χωρίς καν να το καταλάβουμε !!Το κομματάκι μου νεράντζι θα το πάρω γιατί μου αρέσει πολύ !!! Να είσαι καλά και όποτε μπορείς έλα !!! Με υγεία και αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το νεραντζάκι είναι το αγαπημένο μου γλυκό , γιαυτό θα το τιμήσω οπωσδήποτε.
    Να είσαι καλά Νένα μου και να σε βλέπουμε συχνότερα!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά φίλη μου,να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς με κέφι και φαντασία!Είδα τα τελευταία έργα σου και σε θαύμασα!!Μπράβο μπράβο!!Σε φιλώ γλυκά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νένα μου,τα γλυκά του κουταλιού τα τιμώ ιδιαιτέρως και μάλιστα δύο -δύο η ένα από κάθε είδος όταν υπάρχουν .Το νεραντζάκι ,το αγαπημένο μου ,θα κεραστώ δύο κομματάκια ! Να είσαι καλά και η γειτονιά πάντα σε περιμένει !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είδα φως και μπήκα.
    Άκουσα κάτι και για νεραντζάκι που λατρεύω και στρογγυλοκάθισα! Χρόνια πολλά στο blogοσπιτάκι σου, χρόνια γεμάτα χαρές και όμορφες "δημιουργίες απ' το πουθενά"!!!
    Φιλάκια πολλά και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νένα μου για το νεραντζάκι δεν λέω όχι... Να είσαι καλά και να περνάς κάπου κάπου και από εδώ.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπημένο το νεραντζάκι, καλοδεχούμενο και το δωράκι θα είναι (αν είναι το τυχερό μας)!
    Χρόνια πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου, Νένα μου, πάντα με όμορφες δημιουργίες!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για να είμαι ειλικρινής με τράβηξε το νερατζακι, γλυκατζου βλέπεις χαχα. Χρόνια πολλά και καλά Νένα μου, πάντα χαρούμενη και δημιουργική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. σε ευχαριστουμε πολύ! Να τα χιλιασεις!!!!!!!!
    Καλό μας ξημέρωμα!
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαίρεται χαίρεται! Ευχαριστούμε για τα κεράσματα και πάντα δημιουργικότητα εύχομαι και υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά και δημιουργικά, Νένα μου! Να είσαι γερή και να καμαρώνεις το μπλογκ σου!
    Σε ευχαριστούμε για το κέρασμα. Φιλιά και καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά Νένα! Να είσαι καλά και να φτιάχνεις πάντα όμορφα πράγματα!! Με το νερατζάκι δε τα πάω καλά.. αλλα μου αρέσουν πολύ το άρωμα από τις νερατζιές!!! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νένα μου χάρηκα που έδωσες το παρόν στην γειτονιά μας !! Πως είσαι; ελπίζω όλα να είναι μια χαρά και συ γεμάτη από καλή διάθεση και πολύ δημιουργία!Εύχομαι να είσαι για πολλά πολλά χρόνια στην όμορφη γειτονιά μας με πολλές και όμορφες δημιουργίες.Φιλάκια και μη χάνεσαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σας ευχαριστώ πολύ όλες για την συμμετοχή σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή