Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ!!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,

ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΟ ΔΩΜΑΤΙΟ...

ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ * ΜΙΑ ΚΟΡΝΙΖΑ*ΠΗΛΟΣ*ΣΤΟΚΟΣ*ΚΑΙ ΜΠΌΛΙΚΗ ΧΡΥΣΟΣΚΟΝΗ!!!!!

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΩ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΗΛΟ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ ΤΑ ΒΑΦΩ.

ΒΓΑΖΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΝΙΖΑ ΤΟ ΤΖΑΜΙ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΘΑ ΚΟΛΛΗΘΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΞΥΛΟ ΤΗΣ ΚΟΡΝΙΖΑΣ.

ΜΕ ΞΥΛΟΣΤΟΚΟ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΚΑΦΕ ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ.

ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΟΛΛΑΩ ΜΕ ΚΟΛΛΑ ΤΑ ΠΗΛΙΝΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΖΩ ΜΕ ΚΛΙΤΕΡ!!!

ΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!!
 ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ...
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ...


ΚΑΙ ΤΟ  ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!!!!
ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!
Επίσης παίρνω μέρος στο παιχνίδι της ΚΑΤΙΑΣ♥


15 σχόλια:

  1. Μα τι όμορφη κατασκευή για το παιδικό δωμάτιο! Μπράβο σου!
    Καλό Σ/Κ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφο κάδρο, ταιριαστό για να ομορφαίνει ένα παιδικό δωμάτιο.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο και τόσο χαρούμενο, Καλά Χριστούγεννα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τί όμορφο πού είναι τό χιονισμένο σου καδράκι!!!Τό λάτρεψα!!!
    Μπράβο Νένα μου!!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τελειααααααααα..............μπραβοοοοοοοο......ετσι οι μερες περνουν.........χοχοχοοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία η κατασκευή σου !!!!
    Καλές Γιορτές !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφο οοοοοο !!!!!!
    Και με πολύ ωραία χρώματα !!!!
    Μπράβο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπεροχη η κατασκευη σου απλα υλικά αλλά τόσο ομορφο αποτελεσμα!!!! μπραβο ..να εχεις μια ομορφη κυριακή.. φιλακιαααα!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολλή όμορφη η κατασκευή σου και σίγουρα θα ομορφύνει το παιδικό δωμάτιο.Καλές γιορτές να έχεις με υγεία και δημιουργία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όμορφη και χαρούμενη η κατασκευή σου Νένα .Μου αρέσει που έχεις γράψει και πολύ όμορφες λέξεις επάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μου θυμίζει σχολική κατασκευή!!! Απλή και ωραία!!!! Και του χρόνου Νένα μου!!!! Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφο και ταιριαστό γι απαιδιά!
    Μπράβο σου Νένα!
    Την καλημέρα μου :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολυ πολυ ξεχωριστο Νενα μου το πηρα σε ευχαριστω πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπησιάρικο το καδράκι σου, Νένα μου!!! Βγάζει μια τρυφερότητα, μια γλύκα , όπως ακριβώς ταιριάζει στα παιδιά!!!
    Φιλακια πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι φτιαγμένο με πολύ αγάπη και παιδικότητα, πανέμορφο!Μου αρέσει πάρα πολύ, μέσα στο κλίμα των εορτών!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή