Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

ΡΟΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΔΡΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΕΣ  ΜΟΥ .........
ΜΕ ΕΠΙΑΣΕ Η ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ ΜΟΥ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΡΙΑ ΜΙΚΡΑ ΚΑΔΡΑΚΙΑ,,,,,,ΛΙΓΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΟΥΣ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ.....
ΤΟ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΤΕΛΑΡΟ.......

ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΞΥΛΟ.......
ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟ ΚΑΡΤΟΛΙΝΟ ΣΕ ΞΥΛΟ.......

ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΥ ΔΟΘΗΚΕ ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΟ  ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ *κορδονέτο*http://kordoneto.blogspot.gr/ ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ......

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ 11 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ,,,,,ΑΝ ΚΑΙ ΕΧΩ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ,,,,,ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ,,,,ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΠΟΙΑ ΑΚΟΜΗ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ.............................
  1. ΑΓΟΡΑΣΑ ΡΑΠΤΟΜΗΧΑΝΗ!!!!!
  2.  ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΑΖΙ ΑΛΛΑ ΟΛΟ ΣΠΑΩ ΤΙΣ ΒΕΛΟΝΕΣ.......
  3.  ΟΤΑΝ ΒΑΛΩ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ  ΚΑΝΩ,,,,ΟΠΟΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΑΕΙ ΘΑ  ΜΑΘΩ ΝΑ ΡΑΒΩ!!!!!
  4. ΑΡΧΙΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ,,,,,,ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΖΑΒΟΛΙΕΣ ΜΟΥ!!!
  5. ΕΧΩ ΔΥΟ ΑΓΟΡΙΑ ΕΝΑ 21 ΚΑΙ ΕΝΑ 19 ΠΟΥ ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΩ,,,,,,,ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΝ ΑΝΤΡΟΥΛΗ ΜΟΥ!!!
  6.  ΕΧΩ ΦΥΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΒΙ ΒΙ ΒΟ  ΜΕ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΩΝ ΡΟΥΧΩΝ ΤΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΗΨΙΕΣ ΜΟΥ!!!
  7.  ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ΤΗ ΒΡΟΧΗ ,,,,,ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ,,,,ΑΛΛΑ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΜΟΥ!!
  8.  ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ,,,,,,,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΞΩ ΛΙΓΟ......ΧΙ ΧΙ,
  9.  ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
  10. ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ.
  11. ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ 11. ΤΟ ΝΕΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΘΕΝΑ.....ΓΙΟΡΤΑΖΩ 15 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ!!!!!!!!!!!!

ΑΡΚΕΤΑ ΣΑΣ ΖΑΛΙΣΑ......ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΊΤΕ,,,,,,,,ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

29 σχόλια:

  1. Νενάκι μου!!! Με γεια τη μηχανή καταρχάς και είμαι σίγουρη ότι σύντομα θα κάνεις θαύματα με τα γαζιά σου!!! Τα καδράκια σου και τα τρία είναι πολύ πολύ ρομαντικά!!! Αντικατοπρίζουν κάτι από εσένα!!! Καλη συνέχεια σου εύχομαι και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με γειά τη ραπτομηχανή,και μένα μου αρέσουν πολυ οι ανθρωποι πολυ χαμογελάνε.Τα καδράκια πολύ όμορφα μου αρέσει πολυ αυτό το ρομαντικό στυλ,καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα τα καδράκια σου! Και χαίρομαι που με αφορμή το βραβείο, σε γνωρίσαμε λίγο καλύτερα! Φιλιά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νένα μου τα καδράκια σου είναι καταπληκτικά!!!
    Να έχεις μία όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ρομαντική διάθεση στις κατασκευές σου. '
    Μου θυμίζουν τα λευκώματα με τις ζωγραφιές που είχαμε παιδιά.
    Και όσα έγραψες για σένα πολύ ενδιαφέροντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πειράζει που η ρομαντική σου διάθεση μ άγγιξε; Μ άρεσαν πολύ, όπως και η εξομολόγηση...χαχαχα bibibo!!!
    Καλό ξημέρωμα Νενάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νένα μου αρέσουν πάρα πολύ τα καδράκια σου. Είναι τόσο vintage θα έλεγα......
    Μπράβο σου καλή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα ρομαντικά πινακάκια!!!! Η εξομολόγηση υπέροχη... μου αρέσει που σιχαινόμαστε και οι δύο την βροχή γιατί δεν μπορούμε να κάνουμε ποδήλατο... και τι ατυχία πάλι βρέχει σήμερα!!!! Πολλά φιλάκια καλημέρας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Νένα μου!Πολύ χαρούμενη η ανάρτησή σου!!Μού άρεσαν όσα έμαθα από τίς απαντήσεις σου,γιά εσένα!!Καί τά τρία καδράκια σου,καταπληκτικά!!Πολύ vintage!!Μπράβο σου!!Πολύ καλά δουλεμένα!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφα τα καδράκια σου!!!!Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου εύχομαι να πάρεις πολλά ακόμα!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  11. Μου αρέσουν πάρα πολύ τα καδρακια σου, ειναι τέλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νενάκι μου τι όμορφα τα καδράκια σου!!!!!Ρομαντικά και καλοδουλεμένα!!!!!!
    Με γειά η ραπτομηχανή!!!!Αντε να δούμε τα έργα σου μόλις την μάθεις!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια σε όλους!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λατρεύω τα ρομαντικά!!Μου αρέσουν οι ρομαντικοί άνθρωποι, τα ρομαντικά πράγματα, ότιδηποτε ρομαντικό..Λάτρεψα τα 3 καδράκια, ειναί τοσο όμορφα,θυμίζουν παλιές καλές εποχές.. Να χαρείτε το βραβείο.. Ωραία τα 11 . βροχή ούτε γω την θέλω, ταξίδια μου αρέσουν...Το 11 μου αρεσε περισσοτερο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΝΕΝΑ ΜΟΥ......εισαι μια απο μας.........χαχχαχχα κ γω αγορασα το καλοκαιρι ραπτομηχανη κ τις πρωτες μερες μ επιανε πονοκεφαλος μονο στη σκεψη να περασω την κλωστη απ τις συμπληγαδες ..........χαχχαχαχα τωρα την εχω τρελανει στα πειραματα......εμενα παλι ολο μου βγαινει η κλωστη........χαχχαχα τωρα εσφιξα λιγο πανω την βιδουλα....εισαι μια υπεροχη κοπελα που περαδεχεσαι οτι δεν εισαι τελεια ...τελειος δεν υπαρχει.....τα καδρακια σου μου αρεσαν πολυ πολυ......ειδικα το τριτο.......ειμαστε ξαδερφακια ως προς το ονομα του ιστολογιου μας........δημιουργιες απ το πουθενα γιατι τιποτα δεν παει χαμενο............φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "Μυρίζουν Νένα" τα καδράκια σου! Με τις λεπτομέρειές τους, με την προσωπικότητά τους ! Είναι, νομίζω, όσο πρέπει ρομαντικά ! Η δε εξομολόγηση είναι απίθανη!
    Να'σαι καλά, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όμορφα αυτά που μάθαμε για σένα Νένα.Εκτός από το 1 το 2 και το 11 στα υπόλοιπα ταιριάζουμε.Τα καδράκια σου καταπληκτικά. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ γλυκά τα καδράκια σου με νοσταλγικό ύφος,
    την καλημέρα μου σου στέλνω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι όμορφα! Τρελαίνομαι για ρετρό! Και γενικά μετά από μια περιήγηση στο blog σου, βλέπω πως ό,τι φτιάχνεις είναι πολύ ξεχωριστό! Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Νένα μου, πολύ όμορφα και ρομαντικά τα καδράκια σου!Μπράβο σου!...Τώρα τα μάθαμε όλα!...μ`αυτό το παιχνίδι γνωριζόμαστε καλύτερα....Να είσαι καλά Νένα!..κι`όμορφο Σαββατοκύριακο να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλώς σε βρήκα Νένα! Μου αρέσουν πολύ τα καδράκια σου!Είναι πολύ ρομαντικά και καλοδουλεμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλορίζικη η ραπτομηχανή. Μα πολλά γαζιά.
    Τα καδράκια σου είναι όμορφα και ρομαντικά.
    Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. nena moy kalimera poli omorfa ta kadrakia soy oso gia thn mixani sinmpasko kai egw mia apo ta idia filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Νενακι ομορφα τα καδρακια σου θυμιζουν αλλες εποχες!!!!!Καλο τριημερο!!!!!!Φιλια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ωραία και ρομαντικά τα καδράκια σου Νένα μου..... Καλές δημιουργίες με την καινούρια σου ραπτομηχανή.... θα μάθεις, μην ανησυχείς.... σιγά το πράμα!!!!!
    Φιλάκια και καλή Σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τα καδράκια σου βγάζουν ρομαντισμό και ευαισθησία.Καλή Σαρακοστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Λάτρεψα το τελευταίο με το καρτολίνο. Μπράβο Νένα με τη ρομαντική ψυχούλα. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Με γεια η ραπτομηχανή!!!!

    Καλέ πόσο είσαι και είχες bi-bi-bo και ταυτόχρονα έχεις και τόσο μεγάλα παιδιά;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή