Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

ΗΡΘΑΝ ΟΜΟΡΦΑ ΔΩΡΑΚΙΑ......

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ!!!!!

ΕΧΩ ΑΦΗΣΕΙ ΣΕ ΕΚΡΕΜΟΤΗΤΑ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΔΩΡΑΚΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ Η ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΗ ΡΕΝΑ 
http://diaheiros.blogspot.gr/ ΣΑΣ ΤΟ ΔΕΙΧΝΩ ΛΟΙΠΟΝ,,,,,,


ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΤΙ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΠΑΛΙ????
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΑΚΙ ΣΟΥ ΣΤΟΛΙΖΕΙ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΜΟΥ,,,,ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!!









ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΡΟΧΗ ΗΡΘΕ Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΦΕΡΕ ΕΝΑ ΠΑΚΕΤΑΚΙ,,,,,,ΤΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ?????
ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΑΚΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ Η ΓΛΥΚΕΙΑ ΑΝΝΑ http://giasminblogspotcom.blogspot.gr/ ΣΑΣ ΤΟ ΔΕΙΧΝΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ....




ΑΝΝΑ  ΜΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΗΞΕΡΕΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΞΕΧΑΣΙΑΡΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΟΝΙΜΟΣ ΜΕ ΧΑΡΤΑΚΙΑ...ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ ΗΔΗ ΠΗΡΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ.....
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!!









ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΙΚΑ ΔΩΡΑ ΤΑ ΚΕΡΔΙΣΑ ΑΠΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ......ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ.....ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΑΣ......ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!!!!!!

24 σχόλια:

  1. Καλορίζικα τά δωράκια σου Νένα μου!Πάντα τυχερή σού εύχομαι!Καλή εβδομάδα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με γεια τα δωράκια σου,όμορφα και πρακτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τα χαίρεσαι τα όμορφα δωράκια σου! Φιλιά, Νένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία τα δωράκια σου! Να ξέρεις ότι έχουμε το ίδιο μαγνητάκι στα ψυγεία μας! Καλή συνέχεια!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα και χρηστικά!!!! Με γεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νενάκι μου με υγεία τα δωράκια σου... είναι και τα δύο πανέμορφα!!!!!!!Πολλά φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νένα μου είσαι πολύ τυχερή, κέρδισες πολύ όμορφα δωράκια...Να τα χαίρεσαι.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχα τα δωράκια. Το δεύτερο και πολύ πολύ πρωτότυπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία τα δωράκια σου!Πάντα καλότυχη και να λαμβλανεις δώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με γεια τα πανέμορφα δωράκια σου! Πάντα να είσαι έτσι τυχερή σου εύχομαι. Μπράβο και στα κορίτσια που δημιούργησαν θαύματα πάλι... Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με γεια... με γεια.... Πάντα να κερδίζεις!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΕΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!ΚΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΑΚΙ ΤΗΣ ΡΕΝΑΣ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΜΟΥ!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!ΝΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΗ.ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΕΝΑ ΜΟΥ!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απίθανα τα δωράκια! Να τα χαρείς Νένα!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νενάκι μου, καλημέρα και καλό μήνα!!! Τα δωράκια σου είναι φτιαγμένα με αγάπη και είμαι σίγουρη ότι θα τα χαρείς!!! Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νενα μου καλο μηνα!!!Τα δωρακια σου ειναι πολυ ομορφα και τα δυο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τα δωράκια σου υπέροχα..το πρώτο το έχω κι εγώ..μου έφερε η Ρένα πέρσι και το έχω στο ψυγείο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να χαίρεσαι Νένα μου τα δωράκια σου!!! Και τα δυο είναι υπέροχα!!! Μπράβο και στα κορίτσια που τα έφτιαξαν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλώς σε βρήκα!Πολύ ωραίες οι ιδέες σου!Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή