Σάββατο 4 Αυγούστου 2012

ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΤΗΣ *ΑΓΑΠΗΣ*

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ........ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!!

ΕΝΑΣ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΣ  Η/Υ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΔΕΝ ΑΦΗΣΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΗ....ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΛΑ ΣΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ...

ΕΦΤΙΑΞΑ ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ ΜΕ ΓΥΑΛΟΞΥΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑΣΑ *ΑΓΑΠΗ* ΣΑΣ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΞΕΧΝΑΤΕ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ!!!
















ΜΙΑ ΚΟΝΤΙΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΓΥΑΛΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ..









Υ.Γ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΟΥ...ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ????ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΕΓΩ Ή ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ?????

ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ...ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΛΛΑ ΜΠΑΝΑΚΙΑ...ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!

11 σχόλια:

  1. καλως το κοριτσι..να σαι καλα ματια μου..οι αναγνωστες φαινονται..πολυ ομορφο..καλα ταξιδια..να χει ουριο ανεμο στις ψυχες των φιλων μας..υπεροχο..χαρουμενη Κυριακη..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νένα μου
    σου εύχομαι ν απολαμβάνεις τις θάλασσες, όπως κι εμείς απολαμβάνουμε τις δημιουργίες σου. Νάσαι καλά και να περνάς όμορφα!

    Υ.Γ. μη στεναχωριέσαι για τους αναγνώστες, κόλπα του μπλογκερ είναι, θα εμφανισθούν χωρίς δική σου παρέμβαση
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο το καράβι της Αγάπης και ευπρόσδεκτη η αφιέρωσή σου.Οι αναγνώστες σου εμφανίστηκαν.
    Υ.Γ Ο περαστικός Η/Υ παρακαλείται να ξεναπεράσει για καφεδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ όμορφο το καράβι
    ευχαριστούμε για την αφιέρωση
    και το όνομα που διάλεξες μου άρεσε

    οι αναγνώστες φαίνονται, τους βλέπω

    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχη καλοκαιρινή κατασκευή!!!
    Καλή συνέχεια στις δημιουργίες και τις διακοπούλες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχη η δημιουργία σου!! Το καραβάκι της Αγάπης είναι μοναδικό!!
    Καλά να περνάς στις διακοπές σου!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφο καραβάκι,Νένα μου...Καλά να περνάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά ταξίδια να ΄χει η Αγάπη! Πολύ όμορφο όνομα! Καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ, ΝΕΝΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΚΑΛΑ ΤΑΞΙΔΑ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφο το καράβι σου και με υπέροχο όνομα!Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή