Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

*ΒΟΛΤΑ ΣΤ΄ΟΝΕΙΡΟ*!!!!!!!!!!!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ....ΒΟΛΤΑ ΣΤ΄ΟΝΕΙΡΟ ΜΑΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ Η ΓΛΥΚΕΙΑ ΑΘΗΝΑ ΑΠΟ ΤΟ http://voltastoneiro.blogspot.com/
 ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΙΔΕΑ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΡΟΤΑΣΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΎΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΝΑ ΤΙΣ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΙ.....ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ!!!

ΟΤΑΝ ΕΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΥΓΚΙΝΉΘΗΚΑ  ....ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ....ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ....ΣΑΣ ΤΟ ΔΕΙΧΝΩ ΛΟΙΠΟΝ !!!


ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ???????

21 σχόλια:

  1. Είναι πραγματικά απίθανο!!!Θα το χαρείς οπωσδήποτε!Μπράβο στην Αθηνά για την πολύ όμορφη εικόνα που έφτιαξε!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΕΝΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!
    ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ!!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΣΑΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απίστευτο είναι! Πάρα πολύ όμορφο! Πολλά μπράβο στην Αθηνά! Η δουλειά της είναι πράγματι τέλεια!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο!!
    Μπράβο στην Αθηνά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νένα κι εμένα μ αρεσε πολύ και η ιδέα της Αθηνάς και τις κάθε μιας μας τ αντιπροσωπευτικά, αλλά πολύ περισσότερο η υλοποίηση του καθενός είναι μια νέα έκπληξη!!!
    Μπαίνω συνέχεια και θαυμάζω τα επόμενα...και συνεχίζει!!!
    ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ & ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΑ ΟΛΑ!!!
    Φιλάκια πολλά δικαίως καμαρώνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νένα μου έιναι πανέμορφο είμαι σίγουρη ότι το χαίρεσαι πολύ!Πολύ ωραία η δουλειά της Αιηνάς συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΥΠΕΡΟΧΗ ΙΔΕΑ ΝΕΝΑ ΜΟΥ, ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΡΗΤΟ!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα ,
    μου δίνει μεγάλη χαρά το ότι σου άρεσε ,
    τόσο που το έκανες κι ανάρτηση !!!!
    Είναι τόσο ωραίο αυτό το κομμάτι του Πολυράκη που μου κατέθεσες στο σχόλιο ως αγαπημένο σου , είναι τόσο εμπνευσμένο, που για μένα ήταν από τα ευκολότερα για να το ζωγραφίσω (ήλιος, αγάπη, θεός),
    χαίρομαι τόσο που σου άρεσε ,
    να σαι καλά, σ ευχαριστώ ,
    Αιγαιοπελαγίτικους φιλικούς, χαρούμενους χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφο το μήνυμά σου Νένα μου, αλλά και η Αθηνά...μεγαλούργησε!!! Μπράβο και στις δυό σας! Να το χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχα τα μηνύματα...Καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι φοβερό!!!!!!!!!!!Μπράβο στην Αθηνά!!!!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι υπέροχο το "σημειωματάκι σου"!!!!!! και φυσικό υπέροχη και η αγαπημένη σου φράση... Η Αθηνά πραγματικά κάνει καταπληκτική δουλειά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο και στις δυο σας!!!! Στην Αθηνά για την ονειρεμένη της δημιουργία και σε ΄σένα για το moto σου!!! Να το χαίρεσαι, Νενάκι!! Υπέροχο!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ¸.•°`♥✿⊱╮

    Passei para uma visitinha!!!
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°`♥✿⊱╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πραγματικά υπέροχο !!! Να το χαίρεσαι και μπράβο στην Αθηνά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα. Μου άρεσε και μένα πολύ η ιδέα της Αθηνάς, συμμετείχα και γω σ αυτό. Οπως είπα και στην ίδια αυτά τα μικρά μικρά είναι που μας φέρνουν πιο κοντά τους ιστολόγους θέλω να πιστεύω. Πολύ ωραία η φράση σου και πολύ όμορφη η δουλειά της Αθηνάς, η ζωγραφιά εννοώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΣΑΣ!!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η Αθηνούλα μας, είχε εξαιρετική ιδέα!!! Κι εγώ το χάρηκα πολύ όταν είδα το e mail της!!! Τα καλύτερα εύχομαι και σε σένα αλλά και σ'αυτή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γειά σου φίλη μου..Τι όμορφο αυτό που σου έφτιαξε η Αθηνά..Πέρασα και εγω μια βόλτα απο το blog της και είδα και τις δημιουργίες των άλλων κοριτσιών και ενθουσιάστηκα..Πολύ ωραία ιδέα..
    Ευχαριστώ που πέρασες μια βόλτα απο το mystickland.Ελπίζω να τα λέμε συχνά!!
    bye..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ειναι οντως υπεροχο και συγκινητικο..και πολυ μαρεσει το μοτο σου!
    ο θεος να σε εχει παντα καλα:)
    πολλα μαγιατικα φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή