Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

ΡΙΖΟΧΑΡΤΟ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ......

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.......

ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΠΡΙΝ ΚΑΙΡΟ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΡΙΖΟΧΑΡΤΟ ΜΕ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ.....ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΛΛΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΟΜΑΙ ΜΟΝΗ ΜΟΥ!!!!

ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΔΙΣΚΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΧΑΛΑΣΕΙ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ........ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΛΩ ΠΡΙΝ ΤΟ ΒΑΨΩ....

ΠΗΡΑ  ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΔΙΣΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΒΑΨΑ ΜΕ ΧΡΩΜΑ ΑΚΡΥΛΙΚΟ, 3 ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΟΛΛΗΣΑ ΤΟ ΡΙΖΟΧΑΡΤΟ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ...ΟΜΩΣ ΜΕΤΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΤΙΣ ΣΚΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ......... ΕΤΣΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ ΟΥΤΕ ΞΕΡΩ ΠΟΣΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑ.
 ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΧΑΛΑΩ ΚΑΙ ΤΟ ΡΙΖΟΧΑΡΤΟ , ΟΠΟΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΛΑΣΜΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΕΙΑ!!!

ΕΤΣΙ ΕΧΩ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ...ΡΙΖΟΧΑΡΤΟ ΜΕ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΜΑΖΙ.......



ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΗΝ *Tzeni xr* ΑΠΟ ΤΟ *my dreamy life* ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΝΑ ΒΑΖΩ ΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ *ΠΟΔΗΛΑΤΙΣΣΑ* ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ  ΝΑ ΒΖΑΖΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

26 σχόλια:

  1. Νένα,μ΄αρέσει πολύ το αποτέλεσμα!
    Η ζωγραφική έκρυψε το τελείωμα του χαρτιού και φαίνεται ενιαίο το θέμα.
    Τα μεταλλικά αντικείμενα τα περνάμε primer,πολύ καλό είναι και το αστάρι μετάλλου από χρωματοπωλείο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξέχασα,μετά το primer βάφουμε με τα χρώματά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο...αν και είναι η πρώτη σου φορά τα κατάφερες πολύ καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν και δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με ριζόχαρτο και είμαι άσχετη με το αντικείμενο, το αποτέλεσμα μου φαίνεται πολύ όμορφο!! Περιμένουμε και τα επόμενα, λοιπόν ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νενα μου πολύ καλή πρώτη προσπάθεια!!! Ευχομαι να καταφέρεις και να συνεχίσεις το ίδιο και ακόμη καλύτερα!!! Θα μπορούσες να περάσεις την βάση με γκέσο (αντί για primer) και να κολήσεις το ριζόχαρτο εκεί που σου αρέσει...επειτα να περάσεις χρώματα με σφουγγαράκια και να βάλεις στις γωνίες του ρυζόχαρτου πιο σκούρα για σκιάσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γεια!πολύ όμορφη κατασκευή!!!Έχω και γω έναν παλιό επάργυρο δίσκο,νομίζω ότι ήρθε η ώρα να τον λυπηθώ και να κάνω κάτι και για αυτόν!!!Αν μπορείς πες και σε μένα πως βάζουμε το λογότυπό μας στις φωτογραφίες τον αναρτήσεων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΝΕΝΑ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΟΜΑΙ.ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΟΜΩΣ ΘΑ ΜΑΘΟΥ ΜΕ.ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφος έγινε ο παλιός δίσκος! Και τι πειράζει που δεν ακολούθησες τους γενικούς κανόνες; Πάντα κάτι μαθαίνουμε και από πειραματισμούς... ;ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νένα
    πολύ ενδιαφέρον έγινε ο δίσκος, ίσως καλλίτερος απο αν του έκανες σκιάσεις, που πράγματι είναι δύσκολες να πετύχει η σωστή απόχρωση και αν στο ριζόχαρτο αφήσεις ξεφτάκια και βαφτούν δείχνει άσχημο (στο βαλιτσάκι φαίνεται αυτό που σου λέω) . Συμφωνώ με τα κορίτσια οτι πρώτα θα περνάς τ αντικείμενα με gesso ή primer να απομονώσεις οτι τυχόν έχει πρόθεση να σου βγάλει προς τα έξω.
    Πάντως μ άρεσε πολύ.
    φιλάκια και καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έγινε πολύ όμορφος, με τη ζωγραφική ενσωματώθηκε πολύ ωραία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο δίσκος σου έγινε χαρούμενος, ρομαντικός, με όμορφα χρώματα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΝΕΝΑ ΜΟΥ ΜΠΡΑΒΟ!ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΙΑ!ΚΑΙ ΟΛΑ ΜΟΝΗ ΣΟΥ!!ΑΥΤΟΔΙΔΑΚΤΗ!!!!!!!!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΣΟΥ!!ΚΙ'ΕΓΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟΝ ΦΟΡΤΙΣΤΗ!!ΘΑ ΤΟΝ ΒΡΩ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νένα μου αρέσει πάρα πολύ ο δίσκος και νομίζω ότι είναι καλύτερα με την ζωγραφική απ΄ότι με τις φωτοσκιάσεις!!! Όσο συνεχίζεις να φτιάχνεις θα βρεις μόνη σου τρόπους να καλύπτεις τις ενώσεις... τουλάχιστον εγώ που είμαι αυτοδίδακτη αυτό κάνω!!!!!!! Και μην ξαναπείς ευχαριστώ δεν έκανα και κάτι σοβαρό!!!!!!! Φιλάκια πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νένα μου, μπορεί να είναι η πρώτη προσπάθεια με ρυζόχαρτο ή να τράβηξες τα πάνδεινα, αλλά το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό. Μπράβο σου, χαλάλι ο κόπος....
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΝΕΝΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟΝ ΕΦΤΙΑΞΕΣ! ΩΡΑΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Για πρώτη προσπάθεια εεε νομίζω πως είναι πάρα πολύ καλό το αποτέλεσμα!Και μάλιστα είσαι και αυτοδίδαχτη!!!Μπράβο !Καλή συνέχεια με οδηγίες να μάθουμε και εμείς από ντεκουπάζ ,γιατί πέρα από χαρτί και ατλακολ δε σκαμπάζω εγώ προσωπικά κάτι παραπάνω...Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η πρώτη σου προσπάθεια άριστη! ¨ολο το θέμα φαίνεται σαν ζωγραφιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αν και δεν κατεχω και πολλα εγινε πραγματικα πολυ ομορφο και δεν διακρινω ατελειες καλη συνεχεια και καλους πειραματισμους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΝΕΝΑ μου δεν ξέρω εσύ τι λες;;; εγώ βλεπω ενα όμορφο μπουκέτο λουλούδια μέσα σε ένα δίσκο..να προμηνύουνε την Ανοιξη μέσα στο καταχείμωνο... φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Νενάκι μου καλό ότι και να κάνει το κάνεις τέλειο!!!

    Ωραία τα λουλουδάκια αγαπημένο θέμα μου!!!!!

    Οσο για τις ευχαριστίες δεν ήταν ανάγκη νενάκι μου είσαι πολύ γλυκός άνθρωπος!!!!!

    Καλό μήνα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα! Ανταποδίδω την επίσκεψη μ'ένα βραβειάκι.. πέρασε μια βόλτα να το παραλάβεις!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είναι όντως δημιουργία από το πουθενά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πάρα πολύ όμορφο έγινε!!!Τέλειο σχέδιο!!!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. έγινε απίθανο!!!!!!!!!!!!!παραμυθένιο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή