Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Η ΧΙΟΝΑΤΗ ΚΑΙ ΟΙ 7 ΝΑΝΟΙ......

Η Χαρά μου έκανε την τιμή να με προσκαλέσει και πολύ την ευχαριστώ,
Είναι η πρώτη φορά που παίρνω μέρος σε κάτι τέτοιο.
Λοιπόν
 1* Οπως καταλάβατε και από τον τίτλο λατρεύω τα παραμύθια....δεν με αφήνουν να ξεχνώ ότι μέσα μου κρύβω πάντα ένα μικρό παιδί.
2* Και όπως στα περισσότερα παιδιά μου αρέσουν τα γλυκά....
3* Λατρεύω την οικογένειά μου και κάθε μέρα ευχαριστώ το Θεό για την μεγάλη ευεργεσία που μου έκανε!
4* Λειτουργώ σχεδόν πάντα με την καρδιά και δεν το έχω μετανοιώσει μέχρι στιγμής.
5* Μου αρέσει οτιδήποτε μπορώ να φτιάξω με τα χέρια μου χρησιμοποιώντας ότι βρω και δεν πετάω τίποτα....
6* Όταν αντιμετωπίζω κάποια δυσκολία πάντα κάνω την σκέψη ότι τώρα βρίσκομαι μέσα στην καταιγίδα .....αλλά σύντομα θα βγει το ουράνιο τόξο,που φωτίζει και γαληνεύει τα πάντα.
7* Για το τέλος πιστεύω ότι κάθε άνθρωπος πάνω στη γη σηκώνει το σταυρό του, άλλος μικρό, άλλος μεγαλύτερο. Σε άλλον του δόθηκε και άλλος τον δημιούργησε, δεν πρέπει όμως να μας λυγίσει  αλλά να μας κάνει πιο δυνατούς...
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ


3 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΕΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ Η ΜΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πίστεψέ με τα έχω και τα 7! χα χα! Αλλά το έβδομο είναι ο κανόνας μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή