Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ........ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!

ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΠΡΙΝ....
ΠΡΙΝ ΑΚΟΜΗ ΠΑΡΩ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΜΠΛΟΚΟΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ....ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΠΩΣ ΝΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΙ ΟΤΙ ΕΙΚΟΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ...
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟ ΑΠΌΛΑ ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΤΟ ΕΙΧΑ ΔΕΙ!!!
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΛΟΙΠΟΝ ΠΗΡΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΣΕ ΚΑΤΙ ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ ΚΕΡΙΑ.....ΤΟΣΟ ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΝΑ ΕΛΙΩΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΕΣΤΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ!!!
ΜΙΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΜΕ ΔΕΝ ΠΕΤΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΩ..
ΙΔΟΥ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.....
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΩΜΕΝΟ....

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΗ...
ΑΠΛΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ, ΤΗΝ ΚΟΒΟΥΜΕ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ, ΤΗΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΕΡΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΚΟΒΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΛΑΔΟΚΟΛΛΑ.
ΣΕΙΡΑ ΕΧΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΙΣΤΟΛΑΚΙ ΠΟΥ ΣΤΕΓΝΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΑΣ ...ΤΟ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΥΝΑΤΗ ΣΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΖΕΣΤΑΙΝΟΥΜΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΟΥΜΕ.....
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ!!!

10 σχόλια:

  1. Τα κερακια σου εγιναν πολυ ωραια και χαρουμενα.Αυτος ειναι ο τροπος που ειχα δειξει στο μπλογκακι μου πριν απο αρκετο καιρο.Χαιρομαι που σου φανηκε χρησιμος.Καλο ξημερωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία πρόγευση Νένα για άρωμα Χριστουγέννων.
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΠΕΤΥΧΕΣ ΝΕΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΙ ΕΓΩ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νένα μου τα εκανες καταπληκτικά!! Το δε λιωμένο μου αρέσει πιο πολύ!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!! ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΩΡΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφο το κεράκι σου! Και πολύ ωραίο το μπλογκ σου! Αργησα λίγο αλλά ήρθα να σου πω κι εγώ καλώς σε βρήκα στο σπιτάκι σου!
    Φιλάκια πολλά!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νένα μου δεν ήξερα αυτή την τεχνική!!Έγιναν πολύ όμορφα τα κεράκια σου!!!Και ότι πρέπει για την εποχή!!!!Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νένα μου έγιναν καταπληκτικά!!! Δεν ήξερα ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις το μπιστολάκι για decoupage σε κερί!!!! Νομίζω θα το δοκιμάσω!!! Πολλά φιλιά Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα τα κεράκια και η σύνθεση στην πρώτη φωτογραφία τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ναι, πολύ όμορφα και πολύ εύκολα. Εγώ τη διαδικασία την ήξερα με ζεστό κουτάλι... δεν έχει σημασία, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Ευχαριστούμε...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή